15Aug2012_7034.jpg

Betuws Jeugdkamp

Voor kinderen die wonen in de Gemeente Buren

Het is weer mogelijk om uw kinderen in te schrijven voor deelname aan één van de Betuwse Jeugdkamp-weken in 2024, georganiseerd door de stichting BJK. De minimale leeftijd is 8 jaar oud en de maximale leeftijd is 13 jaar. Ook dit jaar gaat het Betuws Jeugdkamp naar Overasselt.

Betuwse Jeugdkampen kent zes verschillende zomerkampen. Deze zomerkampen zijn verdeeld over de zes weken zomervakantie van regio Midden-Nederland:

Kamp A    13 juli – 20 juli   Jongens  9 t/m 13 jaar

Kamp B    20 juli – 27 juli   Meisjes  9 t/m 13 jaar

Kamp C    27 juli– 3 augustus   Gemengd  9 t/m 12 jaar

Kamp D    3 augustus – 10 augustus   Gemengd  8 t/m 10 jaar

Kamp E    10 augustus – 17 augustus   Gemengd  9 t/m 11 jaar

Kamp F    17 augustus – 24 augustus   Gemengd  10 t/m 13 jaar

Meer informatie over de verschillende kampen? Klik dan op de volgende link: www.betuwsejeugdkampen.nl

Wilt u uw kind aanmelden en is uw gezin bij ons bekend? Klik dan op onderstaande link, selecteer het gewenste kamp en vul het formulier in. Let op! Vul in bij 'Overige opmerkingen' : Stichting Second Life en kies voor de betalingsoptie 'Directe bankoverschrijving'.

Indien uw gezin niet eerder gebruik heeft gemaakt van onze diensten, vragen wij u om een email naar info@stichtingsl.nl te sturen met de vermelding waarom u zich aanmeld.

​https://www.betuwsejeugdkampen.nl/digitaal-aanmelden/

Stichting Second Life betaalt de rekening én uw kind ontvangt ook nog € 15,- zakgeld via de leiding van het betreffende kamp.